21 Mart 2016 Pazartesi

Baharla gelen bebişlerimiz..

Minnoş
Yavru kediler

Minnoşum yine anne oldu.
Her bahar her şey yenileniyor..
Direnmek nafile..Kuruyan ağaçlar direndiğinden değil ömrü bittiğinden yıkılır..
Yaşam öyle yada böyle,sunulan bir armağan bazılarına göre..Öleceğini bile bile..
Yinede kodlanmış bir güdü ile doğuran yaşam dostlarımızdan farkımız olmalı mı ne dersiniz?
Genç birine sordum' neden doğuruyorlar,bunun cevabını bulamadım'..
'Ah! Şebnem teyzeciğim  çok kötü şeyler oluyor,satıyorlar..'
Cuk! yerine oturdu.Hiç şüphesiz bu cevap doğrudur.Koyunlar,keçiler gibi..Tavuklarımın yumurtlaması gibi..Keçinin oğlağını alıp satarken sormassın..Bir iki böğürür unutur gider.
Bu da böyle demek..
Hayvancılık yapmayı bırakdık..Sattığımız koç acı acı bakıp,böğürdükden sonraydı..Son demişdim..Hiçde istememişdim zaten..Bana sorulmamışdı..Suriye'li kadınlara soruluyormu..
Minnoş hiç düşünmeden doğuruyor.Ben onu kısırlaştıramadım..Avluda kediler çoğalıyor gibi oluyor..Birden biri yok oluyor..Bakıyorum sayı aynı kalıyor.
Dünyanın bir yaşam adaleti ve her şeyin bir nedeni  var.Bazılarını anlamasak,anlamakda zorlansakda yaşayan bile bilmez çoğu kez..Doğurup,doğurup ölümüne denizlere atladılar.Savaşmam savaşacağıma ölürüm dediler..
Minnoş'um minnetle bakıyor.

Minnoş'um evde doğurmasına izin verdiğim ve yavrularına sahip çıktığım için olsa gerek öyle bir bakıyorki yüzüme içim eriyor..
Durmak gerek..Yaratılışa bir dur bir dur..Bir şeyleri değiştirmemiz gerekir demek istiyorum..
Sonra ben duruyorum..Bende kim oluyorum..Her ruh kendi yaşam deneyimi için geliyor..Onun karması,onun deneyimleri..
Yapacağın iyi bir şey varsa yap..Yada sus..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder