23 Mart 2015 Pazartesi

Neşemiz bol olsun...


                   Mor Güllü Kahve
                   Dağ, taş, horozlar, tüm ev halkının uyuduğu sabahın erken saatleri benim resim yaptığım zamanlar dır..
                  Karanlık olsa da genellikle pencereler den şöyle bir etrafı gözden geçiririm.Yıldızlar yukarıda,Galaksimizin ucu nerede?Tamam ,o da yerinde..Aaaa ! yeni ay  çıkmış..Ona da bir öpücük yollayalım..
                 Kahvemi yapıp doğru resim odasına gittim...Yemek di,hayvanlar dı,yok köpekler havladıy dı..Bir tek telden giren yakarcalar var dı ısırıp rahatsız eden..
                  Benim bana ait saatler..
                  Öyle olmadığı da oluyor elbette...
             
                     
Gündüz saatlerin de resim odam dan görüntü.
Penceremden





Kahvem mor güllü
                                          
Çan
      Resim yaparken kulağıma dışarıdan çan sesleri geldi.Eee.. bu saatte bu çan sesi de ne dedim.Çoban ve sürüsü mü geçiyor acaba...dinledim ,çan sesi tek, olamaz....Aşağıda ki ağıldan mı geliyor yoksa bu çan sesi..İyi de onlar geç geliyor.. Yeni sabah  oldu, der demez fırladım..Nasıl kaçmış bu kız,kendi keçimizin firar edeceğini hiç düşünmedim..Damın kapısını nasıl açtın be mahluk!Haydee....fırçaları attım bir kenara ve dışarı koşturdum.                                                 
Mor güller
Oh.oh! Ne varsa yemiş..gül mül kalmamış.Yeğenlerim Yağmur’la,Banu gül zamanı  ziyaretime geleceklerdi. Hepsi keçinin midesinde mi diyeceğim..
                                              
Kabak çiçekleri
      Çiçek Hanım beni görünce hiç istifini bozmadı.Öyle pek bir keçiliği  yoktur.Kabakların çiçek açtığı mevsimde geldiğinden adı da öyle kaldı.Yediği önünde yemediği yemlik de..Karnını öyle bir doyurmuş ki kaçayım keçilik yapayım derdin de hiç değil .....Keyfi şakacılığı üstünde.İpini almak için eğildiğimde benimle oynadı da oynadı.Öyle çok eğlendirdi güldürdü doğrusu hiç kızamadım.
                                   
Oyuncu keçim
Yarın mor güllü sütle kahve içeceğim.. Tabii kedilere kaptırmazsam...
Minnoş sütü bulmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder